Merhaba arkadaşlar. Zorlu bir hamilelik süreci geçirdim. Trombosit artışı olduğu için kan sulandirici iğne ve hap kullandım hergün. Trombosit artışı gitgide fazlalastigi için 35+4 haftalıkken doğuma alındım. Spinal sezeryan oldum. Sezeryan öncesi 28, 32 ve 34 haftalıkken ciğer geliştirici vurdular . Ama yine e doğum sonrası bebeğim kuvöz e alındı salı günü doğum oldu ve hala Kuvozde ınilti ve hırıltısı varmış. Herkesten dua bekliyorum. Spinal sonrası sol göğsüme, kalbe ağrı vuruyor yataktan kalkarken bu durumu yasayan var mji