Ben başından beri normal doğum istiyordum hala da istiyorum ancak doktorumun sezaryenci olduğunu hissetmiştim bir iki kere Beklediğim gibi de oldu ilk çatı muayenemde kemik yapımın müsait olmadığını eğer normal doğumu tercih edersem travmatik bir doğum yaşayacağımı çocuğumu vakumla çekmek zorunda kalacağını vs. söyledi Tabi ki canım çok sıkıldı Bu arada özel hastaneye gidiyorum Yarın bir devlet hastanesinde çatı muayenesi olmayı istiyorum ancak sorum şu cumartesi çatı muayenesi oldum şimdi bir daha olmam benim veya bebeğim açısından sakıncalı olur mu