Belemirrr Merhabalar arkadaşlar rahim ağzı mesafemin kısalığı dolayısıyla 1 haftadır progestan fitil kullanıyorum 2-3 gündür kullanırken vajinada elime et parçası gibi birşey geliyor fitili zor yerlestiriyorum aranızda bunu yaşayan oldu mu acaba?
yagmur180 Belemirrr merhaba bende de aynı sorun vardı son muayenemde doktoruma söyledim baktı siğil değil kızlık zarı parçası kalmış dedi.Yani onlarda et parçası gibi görünüyormuş.
Ecmel19 Belemirrr ben ilk evlenmeden önce farkettim çok korkmuştum doktora gittim taharet alırken elime gelen birşey var dedim alttan muayene etti gözle kızlık zarın dedi her insanın kızlık zarı yapıyı farklı oluyormuş beni çok korkuttu işte çok zorlanırsın ameliyat edelim ama kızlığın bozulur dedi bende kabul etmedim evlendim öyle aman aman ağrılı bi ilişkim olmadı oluyor ama çok rahatsız etmiyor beni ama yinede doktorunuza danışın derim
Didi8989 Bende de var ama. N E olduğunu bilmiyordum maalesef birsuri fitil ve krem kulandim ama geçmede sanki gerçekten bir et gibisi bisey var orda