Bende size sormak istiyorum 5 haftalık ti kontrole gittik bu ayın 28 kontrolüm var ama gidemiyecegiz doktorum yok ve ben bu gittiğimde kalp atışlarını duyacaktik şuan çok tedirginim kalp atışını hiç duymadığımız için hep bir tedirginlik var sizce ne yapmalıyım başka doktora da gitmek istemiyorum zaten şuan doktoralr mecbur olmadıkça geclmeyin diyorlar 🤷🤦