Az az başlıyor canım. Benim ilk hamileliğimde yıl başı aksamiydi ingece gayet enerjik geçirdim evde dans vs etmiştim gece saat 2 olunca oda ne az az belimde ağrı var giriyor ah dedirtiyor geri gidiyor ama 20 kusur dakikayla neyse duşa gireyim rahatlarim uyurum dedim ve öylede oldu bsaat 5 de şiddetli bı ağrıyla uyandım yine giriyor bu sefer biraz şiddeti fazla ahhh dedirtiyor yani 😂 sonra girdim duşa yine sıcak su öyle hafifletiyorki 7 ye kadar evde gezdim esimide uyandırmadan çünkü uyandıracak kadar şiddetli değildi 7 de eşimi uyandırdım artık 5 dakikada bir geliyordu belden geliyor ve çok ağrılı adet sancısı çekiyormuş gibi kaşıklardan çıkıyor hastane 10 dakika meselafedeydi hastaneye gidene kadar 3 kere felan sancı girdi çıktı sonra hastaneye vardim merdivenlerden 2. Kata çıkmıştım inat edip dogurcam ya 😂 6 kere felan sancı girmişti çıkana kadar yatış yapıldı ve o sancı sadece 4 cm açmıştı beni daha sonra 10 oldu saat ve sancı 6 cmdi ama ağrılar hala dayanabilecek kıvamda kivrandirmiyor girince Allah diyorsun çıkınca hadi aç çiftetelli diyorsun ne güzel biseyki o sanci 2 dakika durduğunda hiç bişey yokmuş gibi iyi oluyorsun neyse 6 cmde suyumu patlattılar ver evet adil sancilar başladı kivrandirmiyor ama ne kivrandirmak malesef prenses doğum olmadı benim yıl başı tatildi yüzünden hala sinir olurum o durruma 🤷 ama şu patlattiktan sonra hastanede bindaha sıcak suya girdim doğum çok hızlanıyor su patladikdan sonra ama acisida bir o kadar artıyor 12 oldu saat eşime dedim tuvaletin geldi diye masem bebek geliyormuş ve bu arada hanımlar. Normal doğumda yanınızda poşet bulunsun rahim incelediği için sancı anında bir kaç kere kusabiliyorsunuz hiç kusmadim hamileliğimde ama sancı aninda geliyor malesef. 12 de doğum haneye girdim çok üşüdüm kış ti zaten battaniye felan örttüler üstüme doktorunuzu dinleyin ikin dediğinde ikinin yeterli gerisi çok çabuk geçiyor doktor diyor evett saçlarını gördüm ikin kafası çıkıyor kafası çıkınca bile rahatlama geliyor sonra bir ıkınma daha ve vücudu çıkıyor. Ondan sonra öyle bı ferahlık rahatlama geliyor ki ne ağrı ne sizi hiç birşey kalmiyor sadece bebişin titrek sesi ve ayyy cokkk güzel diyorsun bin kere belki veriyolar koynuna hemen susuyor kokluyorsun sonra 2 yıl oldu hala burnum sızlar o cennet kokusundan öyle güzel ki Allah’ım hepinize yaşatsın sağ salim alın kucağınıza kolay doğumunuz olsun. Uyku tutmayınca doğumu anlativerdim 😂 hakkınızı helal edin