Gizemm1 benimde sabah geldi nişanım, ondan beri de lekelenmem oluyo hiç durmadı, ara ara sancım da oluyo ama 2 saattir falan artırdı şiddetini ama dk ları düzensiz gibi o yüzden gitmiyorum bende dişimi sıkıyorum şimdi evde. Benim sancım sadece kasıkta oluyo bel ve sırtta ağrı yok ama aşağı doğru kasılıyo bebek kendini iter gibi sizdede öyle mi ? Dün açılmam yoktu benimde gidip yine olmamasından korkuyorum bende