Öncelikle herkese hayırlı kandiller diliyorum
aekadaslar ben bugün cok rahatsizlandm gündüz vücudumda agri vardı ama beni çok sarsmamıştı akşam saat 21 civarı kaburgalarım göğüs kafesim bogazim kalbimde inanılmaz agri oluştu okadar çık agrim oldu ki sanki boguluyor gibi oluyordum neyse biz eşimle dayanamayıp acile gittim ama korka korka ve hiç istemeyerek.Gunlerce evden çıkma çıkanı azarla sonra onca günden sonra kalk acile git😞okadar kötü hissediyorum ki kendimi eve gelir gelmez eşimde bende bir güzel kendimizi dezenfekte ettik ama ben eşime karşı çok vicdan yapıyorum.keske gitmeseydim diye geldiğimden belki kendi kendimi yiyorum.resmen panik bozukluk yasıyorum suan.sizce bir zararı olur mu?hastane bomboştu kimse yoktu.kizimida eltime bırakıp öyle gittim.arkadaslar bu virüs ciddi anlamda psikolojimi çok etkiledi inanın kendjm aklıma gelmiyorum kızana çok korkuyjrum eşim limanda diye onun için çok korkuyurum.Bana fikrinizi soylermisinjz bir sakıncası olur mu sizce