Merhabalar daha bir kaç gün öncesine forumda gezip daha çok var doğuma diyordum 🙈 37+4 te acil sezeryan ile doğuma alındım ve dünyalar güzeli Nil’imi kucağıma aldım 😊 cuma günü sabah 5.30 da sanci ile uyandim adet sancısı gibi bir ağrıydi yalancı sanci dir dedim dusa filan girdim sonra tekrar uyumusum. Uyandım kahvaltı hazırladım eşim ben kız kardeşim kahvaltimi zi yaptik bu arada şansım devam ediyordu ama ben yalancı sanci zannediyordum. Daha sonra bana bir enerji geldi evi komple dip köşe temizledim🙈 duşa girdim afedersiiz iyice temizlendim hastahane cantalarimda eksik vardı onları tamamladım sonra da esime dedim ki bunları arabaya koyalım artık bundan sonra her an olabilir dedim. Annane min doğum günü vardı annemlere gittik doğum gumu kutladık filan neyse çıktık ben esime bi hastahaneye uğrayalım da nst baktırayim dedim eşim inanmadı şansım olduğuna 😂 çünkü sabahtan beri icime doğmuş gibi ben bugun doğrucam diyordum 😂 dolayısıyla eşim benim kuru paniğim saniyordu😂 gittik ve birde ne görelim 3 cm açılma ve bebek maka geliş benim tercihim sezer yandan yana oldu kızlar şuanda size hastahane odandan yazıyorum hiç kormayin demek isterdim ama açık olacağım acıya hazırlıklı olun kızlar özellikle ayağa kalkiş çok zorladı beni hala tam olarak yuremiyorum sütum hemen geldi bunu sürekli yeşillik yememe borçlu olduğumu düşünüyorum bebegim 2240 45 cm doğdu çok şükür ki küveze alınmadı.
Mutlaka gecelik alın yaniniza ben en çok onda rahat ettim
Göğüs kalkanı kesinlikle hayat kurtarıcı
Bebeğinizin küçük ise meme+mama mutlaka tavsiye
Ağrı eşiğiniz düşük ise mutlaka kombine sezeryan yaptırın ben spİnal+epidural olmama rağmen çok ağrım oldu
Benim kısaca tavsiyelerim ve Hikayem bu kadar olabildi şuanda minik kızım araya engel oldu teyzeleri 😇 sorularınızı cevaplayabilirim biraz karışık ve uzun oldu kusurabakmayin