Cuma doktora gittiğimizde hala kanala inmediğini söyledi, normal doğum yapayım çok istiyorum ama baş çapı 9.7 cm olmuş ve 10 cm i geçerse doğum kanalında yapacağı manevralar bebek için riskli olabilir dedi, hurma ve ananas yiyorum, her gün 2 saat yürüyorum, merdiven çıkıyorum, ılık duşa giriyorum bir yandan kanala girmeden kasılma başlarsa diye de korkuyorum böyle olup da son anda başı kanala giren var mı ya da bana önerisi olan 😔 çarşamba gününe kadar bekleyip en geç çarşamba sabah suni sancı deneyelim dedi, ama açılma olmaz ve kanala girmezse suni sancı bebeği strese sokabilir, sezeryan olması daha doğru olur dedi tecrübesi olanlar lütfen yazabilir mi