molsalkim Tetenoz aşını hiç vurulmadım sağlık ocağından aranmıştım ama gittiğimde hekimim yoktu şuan 28 haftalığım siz ilkini ve ikincisini kaçıncı haftanızda vuruldunuz ?
Hamideersin molsalkim ilkini 19 haftalıkken vuruldum ikincisini 23te cagirdilar gitmemistim 28de gittim vurdular 35de rutin kontrol için gittim bide bebeğim 5 günlükken getir dediler doğum yapınca nasip olursa 5 günlükken götüreceğim
molsalkim Ben baya bi geç kaldım sanırım da bu koşullarda da sağlık ocağına gitmek istemiyorum en iyisi yarın hemşiremi bi arayayım
MzyynSrctn molsalkim doktorla işiniz yoktu aslında yani ben hiç doktorun yanına girmedim. Ebenin yanına gittim söyledim çağırmıştınız diye tamam dedi yaptı aşımı çıktım.
molsalkim MzyynSrctn doğru aslında o anda aklıma uyrmakta gelmedi hiç de aranmadım ondan sonra normal de sağlık ocağı eksik aşıda arardı bu sürece kalması sıkıntılı şimdi gitsen bi türlü gitmesen bi türlü
molsalkim Evde durmaktan günleride şaştım yarın pazar pazartesi ararım da gel desede gitmek hiç istemiyorum acaba kaç haftaya kadar yapılıyor
MzyynSrctn molsalkim bizim sağlık ocağında ki ebe doğuma kadar yapılıyor demişti yanlış hatırlamıyorsam bi konuşun siz belki tek doz vurunursunuz hiç vurunmamaktan iyidir