Serap_79 Kizlar bende doguma yonelik hic bir belirti yok. Ne nişan geldi. Ne kasilma ne agri. Benim bebis sabki yerinde memnun . Sizin durumlar nasil?
Tugbaiklima Serap_79 biz de aynı durumdayız. Yarın 39 oluyoruz ama hiç bi belirti yok 🤷🏿♀️ ilk gebeligimde kızım 40+3 de suni sancıyla doğdu. Bu sefer de oğlumun gelmeye niyeti yok galiba 😂
Serap_79 Tugbaiklima cnm sıkıntı su ki doktora gidemiyoruz. Surekli randevu iptal oluyo. Benim doktorum cok iyiydi .randevu aliyorum iptal oluyo. Nasil olcak nolcak korkuyorumda acikcasi🙄