Selen2688 Merhaba 12+4 haftalığım bu hafta hep karnım da ara ara bacaklarımda ise gece uykusa krap giriyo magnezyum eksikliğinden mi acaba bilemedim böğle krap giren varmı ?karın kısmındaki acı hissini acaba rahim büyüyo ondan mı diyorum bilemedim 🤷🏻♀️
Hurizeynep0 Selen2688 bende 12+4 üm ve aynı dediğin seyler birden Bugün olmaya başladı anlam veremedim ama gebeliğin bebeğin herşeyi hoşuma gidiyo agrısı bile 🤪🤰🏻
Mervee09 Selen2688 benmde oluyo canım hatta okadar arttı ki geceleri adam akıllı uyuyamaz oldum hem uykuya dalarken sıkıntı yaşıyorm hemde uyduktan sonra gece uyanıyorm pat diye doktor bana huzursuz bacak sendromu demişti magnezyum yazmıstı ama kullanmadm doktorunla konuş magnezyum verebilir sanada
Selen2688 cptrhb bende takmamaya çalışıyorum ama bi an acaba benmi yaşıyorum sadece demeden de kendi mi alamadım açıkcası 🤷🏻♀️
cptrhb Selen2688 Bürün belirtiler normal ben 14 haftaya gelene kadar değişik değişik belirtiler yaşadım 😂 Muhtemelen sende yaşayacaksın korkmak üstüne düşmek yerine yaşamaya bak herşeyi hamileliğin bir belirtisi olarak düşün ki Öyle zaten hamileliğin güzel geçsin 😊 14 haftadan sonra karnın büyüyo birden noluyo diyosun ağırlaşmaya başlıyosun bir anda çok değişik duygular
Selen2688 ggmom evt soda iyi geliyomuş dün içmeye başladım bakalım devam edeyim diyorum her gün bir şişe
Selen2688 Hurizeynep0 benmde mide bulantılarm hala devam ediyo ve hoşuma gidiyo deli gibi olsun diyorum sağlıklı olsunda 2li yi yaptırdın mı canm ben yaptırdm çok şükür temiz çıktı
sinemoguz Selen2688 bende 13 e girdim. Dün gece inanılmaz kuyruk sokumu agrısı başlamıştı. Hareket edemiyordum. Masallah her hafta farklı agrılar yasıyoruz ☺️
Hurizeynep0 Selen2688 ben eni yaptırdım sonucunu daha almadım sorunsuz sağlıkla gelsinler yeter bizim sıkıntılar geçer elbet 💕
ggmom Selen2688 Benim çok iyi geldi ilk defa yastık ısırdım sancısından denizde giren kramptan daha fenaydı düzenli soda içiyorum hergün magnezyum ihtiyacı karşılanıyor bence ertesi günden itibaren kesildi çok şükür zaten zararı yok her gün 1 tanenin bebek için iyi bile
Selen2688 sinemoguz aynen oturduğum yerden kalkacak dermanımda yok malesef bazen kalçayada vuruyor ağrı canm