Devletlerde durumlar iç açıcı değil gibi… Tepecik hastanesinin önünden geçmemek lazım zaten 🤦🏼♀️ benim fetal eko için oraya randevum var ama bu durumda gitmeyeceğim,kendi doktorum bakicak,gerekirse detaylı ultrason için gittim radyologa gidicem☹️. Ben Su hastanesine gidiyorum ,şuanlık orada bir sorun yokmuş randevu erteleme,iptali gibi. Çarşamba günü gidicem hastaneye 1 aydan fazladır kontrolüm yapılmıyor,tedbirimi alıp gidicem inşallah.Ama yeni bildirge gelmiş, iç hastalıkları,dahiliye, enfeksiyon bölümü gibi bölümleri olan özel hastaneler de artık Corona virüsü tedavisi uygulayacakmis, tedirginim o yüzden çok kestiremiyorum ne olur ne biter☹️