Nadis_cvk Kızlar pişik kremi olarak baya iyiymiş onun yanında birde göğüs ucu çatlaklarına ve onarımına iyi geldiğini öğrendim daha önce göğüs uçlarına kullanıpta menmun kalan varmı ?
zeyzey95 Nadis_cvk bebekte pişik için sudocrem üstüne tanımam canım internetten araştır bak herşeye iyi geliyor
Hasibeee Nadis_cvk canım hametanı ilk doğumumda göğsüm içim kullandım ama işe yaramamıştı daha doğrusu o göğüs yarası olduktan sonra hiçbir şey işe yaramıyor olmaması için önceden önlemini alıp kullanmaya başla bence.
Mom36 Nadis_cvk ben dudaklarima kullaniyorum canim çok iyi geliyor. Onarici özelligi çook fazla. Birde lekelerede iyi geldigini duymuştum.
89Kbr Evet hametan pomad iyi geliyor oğlumda kullanıp faydasını görmüştüm.göğüs açısından bişey diyemem ama hametanın 2 çeşidi var bi mavi olanı almalısınız pişik için
Nadis_cvk Hasibeee 8. Ayıma gircem kullanmaya başlayacağım dün tesadüfen gördüm göğüs yaralarına ve çatlaklarına iyi geliyor diyodu ama bilemedim yoksa lansinoh alcam 🤷🏻♀️
Nadis_cvk Mom36 evet öyleymiş bende yüzümde bi kaç sivilce izi kaldı onun için de kullanmak istiyorum ama yine de doktoruma da soracağım öyle onay alınması gereken bir ürünmü
Hasibeee Nadis_cvk şimdiden kullanacaksan benim düşüncem hametan sudokrem garmastan lansinoh hepsi aynı istediğini kullanabilirsin😊