Bernayksl 35 haftalık olduk ve herşeyi aynı anda yasyrm stres kaygı nasıl olacak nasıl etcek sadece dediğim doğsun evime gelseydim hayırlısıyla diyorum Allah’ım sen yardım et. Tez zamanda bu lanet hastaliktan kurtulmamizi nasip et amin 🙏🙏
UraSsmom Bernayksl Amin inşallah hepimiz aynı durumdayız nasıl Bi zamana denk geldik Rabbim yardım etsin 🤲
Trkrnur Bernayksl korkma canım sen tedbirini al takdir Allah’ındır. Üstüne düşeni yap ve tevekkül et. Bende 36. Haftaya girdim. İnan hepimiz için zor. Ama geçecek inşallah. Stres yapma bebişini düşün🌸
Bernayksl Lina1 UraSsmom hep birlikte dua edelim hamilelerin duası kabul olur derler cumlemiz tez zamanda kimse duymadan kurtuluruz inşallah 🤲
Serpil_9842 Bernayksl hımmm bende ankaradayım çok korkuyorum 36 haftalık olduk hangi hastahaneye gidecem nolacak herşey alt üst oldu bir anda bir an önce doğsun sağ salim evime geleyim istiyorum allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
[silindi] Bernayksl aynı durumdayım bende stres stres hergün haberleri gördükce 28+3 olduk Allah yardımcımız olsun 🙄🤦♀️
mutluuannee Bernayksl amin canm Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah bizde 37+5 olduk bekliyoruz 🤷♀️
Bernayksl Elimizden geldiği kadar alıyorum tedbirimi ama yine bı kaygı işte gideceğiz geleceğiz kontrol doğ hastane skntisi Allah’ım yardım etsin hepimize 🙏🙏
Poncikveannesi 38.haftaya girdim bu gün bide sen bana sor o kaygıyı,stresi inşallah hepimiz yavrularımızla birlikte sağ salim evimize döneriz çok korkuyorum virüs falan kapmaktan hastaneden tiksiniyorum 😥😥😥
Bihem Bernayksl Merhaba, bizde 36 olduk ve aynı duyguları yaşıyorum 🙁 dua edip akışına bırakmalı diye düşüyorum yoksa hem kendimizi hem bebeğimizi üzer strese sokarız. Güzel olacak inşaAllah kavuşmamıza az kaldı ♥️
Kbr_71 Bernayksl aynı durumdayız değişik bişey elimi bi yere vuruyum virüs vardır burda diyorum az öksürüyüm korkuyorum nasıl böyle psikolojiye girdik ya