Hiç sancim yokken 4 saat icin de doğum yaptım 2. Hamileligimde. Suni sancı verilerek rahimin kasılması sağlanıyor kötü bisey değil sadece gelmesi gereken sancıyı getiriyor abartanlara korkutanlara bakma ben 2 doğum yaptım ilk doğum kendi sancimdi ikinci suni sancı ikiside sancı ikinci çok hızlı oldu iyi oldu valla