Bende 12 inci faftada yaşamıştım benimki adet şeklinde olmuştu bir Pet dolmuştu hemen Esenler kadın doğuma gitmiştim yatış yaptılar iki gün takip ettiler kalp atışını tansiyonumu sizin kullandığınız ilaçtan kullandım sonrasında evde yatak istirati dediler hiç kalkmadım şuan 36 haftalık olduk şükür bu günlerde atlatırsak inşallah oğlumu kucağıma alacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum Allahım hepimize yardım etsin