Busraky tam haftasını hatırlamıyorum ama 4. Ayımdan sonra rahatladım bana kalırsa ayla alakası yok benimkinin prilam dr kullanmazsam hala kötüyüm doktor hala bulantın varmı ki içiyorsun demişti bende bıraktım ilacı ama ertesi gün çok kötüydü acillik oldum geçenlerde yine bırakmayı denedim ama yok 31. Haftadayım galiba doğuma gidene kadar içeceğim 😅