FF18 Benimki 180 çıkmıştı diyete başladım diyetle daha azdı ama yine de tekrar endokrine göründüm Bi 10 gün daha takip istedi en son çare insülin olacak sanırım çünkü düşmemeye başladı şekerim. Seninki biraz fazla çıkmış diyet başlnırmı bilemedim cnm ama genelde kilosu fazla oluyo sanırım bebeklerin kiloları şekerde, muhtemelen o yüzden çoğunlukla sezeryan oluyo diye biliyorum.