Benim de 1o gün geriden geliyordu. Geç ovulasyon olduğu söylendi hep baştan beri, çok sık giden biri değilim muayenelere vs. Doğum yapacağım hasteneyi değiştirdim son olaylardan ötürü başka bi hasteneye gittim pazrtresi günü herşeyin normal olduğu söylendi. 34+6 yiz şuan 🤗 bi gerilik yok dendi. Ama son zaman yediklerime dikkat ettim. Haşlanmış yumurta, Muz, ceviz, kaşar peyniri, ve kefir 😍 sende tüket kuzu etkisi olduğuna inanıyorum ben