Kızlar bugün şeker testi yapıldı tokluk kan sekerim yüksek cıktı 199 çıkmış endokrine yönlendirdiler hastanelere de gitmeye korkuyorum gitmelimiyim illaki erteleyimmi 😐aranızda benim gibi yüksek olan varmı siz neler yaptınız diyet mi insulinmi kullandınız ve kaç çıkmıştı