Kızlar akşamdan beri bebeklerim o kadar çok sertleşiyorlar ki ve kasıklarıma baskı yapıyorlar, sertleştiklerinde de uzun süre öyle duruyorlar, endişe etmeye başladım artık, bi tane magnezyum toz içtim ama bilmiyorm. Endişe etmemi gerektirecek bi durum mu, yaşayanlar var mı ne yapmalıyım