Kızlar ya nerhaba sürekli gittiğim doktorum hastaneden ayrıldı. En son 38 haftalık kilosuna bakınca 4150 gram dedi. Başından beri gelişimi mnde gidşyordu zaten 2 hafta. 39 da başka doktor 3500 civarı dedi. Kime inanacağımı şaşırdım. Gelişiminde mi bir problem oldu acaba. Aynı hastane aynı ultrasondan bakıldı.