Eminerd 14 haftalık gebeyim ve yarım saat önce sol kasığımın üstünde sanki gaz kabarcığı parlamış gibi bişey hissettim ve 3 4 defa aralıklı bi şekilde oldu bizce bebek midir ? Gaz olsa karnımın diğer yerlerindede hissederim diye düşündün sizce 🤰🤷♀️
Eminerd nursenakaynak01 internette doğru pozisyondaysa hissedilir yazıyo ve geçenlerde burdada okudum ama bilmiyorum işte