Pazartesi gün kürtaj oldum ve o günden beri kanamam var. Normalde o kadar uzun sürmeyeceği yazıyor çoğu yerde. İkinci gün hiç ağrım olmamıştı kanama da azalıp kahverengiye dönmüştü ama üçüncü gün regl ağrısı gibi ağrı başladı ve tekrar kanamam başladı. Bu kadar kısa süre içinde regli olunuyor mu. Ve normal zamankinden çok çok fazla sancım var. Yaşayan var mı