Emin_e Beyzaercan benim planli gebelik ve gec dollenme dolayisiyla 37 oldugunu soylemisti sata gore 38+2 ydi. 3290 gr 52 cm dogdu ilk haftasi zor gecse de aimdi sukur iyi bebegim, 45 gunluk oldu:) gelisimi normal cok sukur gaz disinda bir sorunumuz yok
Betulbekil Beyzaercan mesela teyzem 35 te doğurdu 3300 dü kilosu genelik şekeri olduğu için fazla kilo almıştı bebeği sadece 1 saat kaldı kuvözde o bebekten bebeğe değişiyor bazılarının 40 haftalık doğuyor yine kuvöze girebiliyor
Betulbekil Beyzaercan salı nstye bağlandım her şey normaldi perşembe günü tekrar nst için çağırdı bi sonraki haftada çatı muayenesi dedi canım
Emin_e Beyzaercan doğumdan 10 dk sonra solunumunda sorun oldu kuvoze aldilar, 3 saat falan solunum destegi aldi müşahede de 3 gun kadar kaldik, kuvozdeyken kolay emziremedigim icin de sarilik oldu bir gun ışık tedavisi aldi..çok sukur simdi iyi:)