Ebe4343 cnım doğmadan eline almadan bilemezsin teyzemin kızına %100 bile değil %bin down sendromlu dediler teyzem hergün aglıyodu doktorların saçma konusmaların yuzunden doğduki sapa sağlam tbiki herşey Allahtan ne olacak bilemeyiz kimsenin çocugu doktor iyi dedi diye iyi olmaz Allahın bileceği bişey üzülme takma kafana 😘💕