Askgebesi Merhaba kızlar benim 5. haftamdan beri hep belim ağrır. Mide bulantısı, kusma, aşerme, kasik ağrısı hiç olmadı. Böyle olup cinsiyeti belli olan var mi acaba 🙈😊
Cerenn06 Askgebesi 🙋♀️ Ben varım burada belimin ağrısı ile anlamıştım hamile olduğumu cinsiyetimiz de belli oldu erkek bekliyorum :)
rkykaraa Askgebesi bel ağrısı çekenlerden biriyim ama bende bulantıda oldu 3 ay oglum olacak Allahin izni ile 👶
Mekamu Askgebesi bende de hiçbiri olmadı sadece bel ağrısı ve göğüs hassasiyeti vardı, erkek bekliyoruz
Askgebesi Cerenn06 Bende aynen öyleyim hamile olduğumu bilmiyorken bile çok belim ağrıyordu 😊 bakalım bizede bi paşa gelecek mi 😍😊
Hosgeldinbebek Askgebesi erkek gibi hissediyorum bence sizin de öyle olabilir, teyzeler bel ağrısı erkek diyor hep 😋😁😁hayırlsı tabi de😁😁
Askgebesi Hosgeldinbebek öyle mi dersin canım 🙈 hadi hayırlısı olsun bakalım bende biraz erkek hissediyorum ama emin de olamıyorum doğal olarak bakalım bizi prens mi prenses mi bekliyo 😍
Deletedmom291 Askgebesi benimde sadece bel ağrım başka hiçbi belirti olmadı ama Allahın izniyle kızım oluyo 🙏😊😊