selam kızlar ben 35+4 teyim, doktor randevum en son 2 hafta önceydi herşey iyiydi ama bi haftadır biraz sancılar olup geçiyordu bugün de sağ tarafımda böyle yan taraf belime doğru göğsün 4parmak altında geçmeyen batma gibi sancı var. yaşayan varmı normal bi durum mu? malum hastaneye acil olmadıkça gitmemek lazım ama korkuyorum gerginlik var sürekli