yagmur91 Ayağımı battaniyeden çıkardığım an sanki kar dolu soğuğu üflüyor. Neden acaba bu durumu yaşayan var mi?
Esr36 yagmur91 Kendini usutmemeye calis canm latin corap giy bebek te üşür ve sende gaz sancısı yapar
Suveydaa yagmur91 bende öyleyim ilk aydan beri oğlum olacak, kızımda da resmen yanıyordum Aralık ayında kapıyı açıp oturuyordum 🤷🏼♀️
Mom2892 yagmur91 bazen yanma bazen donma halleri bunlar hep olacaktır süreç boyunca tabi kan demir durumlarınıza da bağlı ben saç kurutmayla ısıtmadkça düzelmiyordu başlarda
Tugce0902 Benimde öyle ayaklarım sırtım hep Üşüyor 16 haftalık olduk biraz azaldı . Kızımda böyle bir durum yaşamadım şimdi erkek bebeğim olucak belirtilerim çok çok farklı :)
halime21 DilekBodurr benimde erkek ilk zamanlarda çık üşüyordum normalde üşümem ama battaniye yorgan örterdim kızımda böyle değildi ☺️
Svcnvebebegi yagmur91 bende öyleydim canım. Ama cinsiyetle alakasi yok. Iki tane patik giymeme rağmen ayagim hala da ısınmaz. Ve kız bebek bekliyorum 🥰🥰
Hosgeldinbebek yagmur91 yalnız değilsin kardeşim,😁😁 ilk haftalar resmen ayaklarım dondu, patikler pandifler ayak ısıtıcısı nelee neler, 8 oldul geçti şükür normal şuan😁
Yeni_anne_ yagmur91 Canım sanırım oğlun olacak ben de öyleydim😅 Ben hep kız bebek istedim ve bir şeylerden kalmış kulağında ayak üşümesi erkek bebek diye. Üzerimde battaniyeyle otururken ayaklarım corap içinde buzz gibiydi sıcaksu torbası bile isitmiyordu offf dedim erkek olacak. Veee erkek. Ama alıştım oğluma iyi ki de erkek diyorum şimdi minigim😅