Zerrinmesut19 38 Haftalık hamileyim kızım gelmiyor ağrım sancım yok Bi an önce kızım gelsin hemen evimize girelim istiyorum 😍🤲
duygusm Zerrinmesut19 Bizde de hiç belirti yok ama sanırım mecburi sezaryene döneceğiz. Hepimiz için hayırlısı olsun. Bebişlerimizi sağlıkla evimize getirelim bir an önce inşallah 😊
Rabiaa___ Zerrinmesut19 38+4 dün gittim doktorum beklicez suni felan vermicem dedi yoksa istemiştim son olanlardan sonra 😏 bekliyoruz
smyy_ Zerrinmesut19 nie acele ediyrsun su virüs illeti var günü vakti folsun hayrlısını iste insallah biraz daga sabrlı ol derim 🥰
Zerrinmesut19 Fatma60_ benimde pazartesi kontrolüm var şu virüs ilerlemeden doğum yapmak istiyorum 😕😕
Zerrinmesut19 Rabiaa___ bekledikçe ortalık daha kötü oluyor inşallah sancım acılmam vardır suni verirler bian önce evimiizr geliriz sağ salim 🤲 Rabbim bütün hamileleri korusun 🙏
Rabiaa___ Zerrinmesut19 bende bekledikçe çok tedirgin oluyorum Perşembe tekrar gidicez o zaman bakalım amin inşallah tüm hamileler sağ Salim kucağına alır bebeklerini
Zerrinmesut19 smyy_ haklısın ama virüs illetti her gecen gün azalmıyor maalesef her gecen gün çoğalıyor 😭