Herkese merhaba 😊🙏 ben birsey öğrenmek istiyorum bilgili kişilerden benim ovülasyon testi kullandım. Yumurtlamam adetin 10. Günü oldu ve çatladı. Şimdi adetime 5 gün var ovülasyon testini denemek istedim iki çizgide çok koyu çıktı. Eczaneden gebelik testi aldim negatif çıktı ama iki farklı ovülasyon testi denedim iki çizgide koyu çıktı. Erken gebelik testi yapmadim bu arada normal test olarak yaptim. Rica etsem fikir verirmisiniz teşekkür ederim 🙏