Dygggkcr Betulbekil benim doktorum beta değerinin önemi yok önemli olan düzenli artış göstermesi demişt. Adet günümde beta değerim 27 idi, şu an 31+4 teyiz. Geç döllenme de değil ilk günden beri haftasıyla uyumlu
Kbrgnc yagmur91 benim 9 eylüldü 13 yada 14 Ekim gibi kanda baktırdım değer yüksekti 1 hafta sonra da kontrole gittim kese vardı kiminin kanda çıkmıyor ultrason da kese belirgin oluyor arkadaşımda da alttan muayene de çıktı bebek sonra gözüktü kesesi