vuslat2611 kuzum 6 ay boyınca duzenlı olarak kullandım ılk 3 ay hamılelık oncesı hazırlık 3 ayda hamılelık donemınde hıc bı yan etkısı bukantı kusma kılo alma hıc olmadı hatta bu ılac sayesınde kan degerlerımden tutun butun degerlerım duzeldı. 3 aydan sonra bıraktım suan 19 haftadayız gecen doktra gttım vıtamın ve kan ılacı baslamam ıcın drek yıne bunu onerdu aldım kullanmaya devam edıyorm. Mutlaka kullan faydasını goreceksın