sndsk Kızlar çocuğumun ayakları sanki vajinamdan çıkacak gibi bebek hareket ettikçe batma hissediyorum normal mi bu durum 😭
Sueda29 sndsk 31+4 üm bendede batmalar oluyor bazen çok baskı yapıor ama benm bebeğim baş geliş şuanda
Kizimmmm sndsk 29. Haftada vajina ve makatta inanılmaz baskı vardı. Sanki çıkacak gbiydi. Kontrolde baş geliş oldgunu öğrendim. Herkes ayakları demsti halbuki.
ZZeynep3 sndsk 2 gebeliğimde de yaşadım bu durumu ilk bebeğimi 38.haftada doğurdum, 30.haftadan itibaren çıkacak gibi hissediyodum
sndsk @Sueda29 vallahi dönüp dönmediğini henüz bilmiyorum pazartesi gidecegim döndüğü zamanda olabilir mi yanı böyle şeyler
Sueda29 sndsk canm bence normal şeyler..dönmesiyle ilgsi varmı bilmiorm ama benmki 25 ten beri bu pozisyonda.çok iş yapıncada felaket rahatszlanıorm dediğin gbi çıkacak gbi oluyor otururkende çok zorlanıorm yatarken kalkarken çk zorlanıorm..göbeğim epey büyüdü bi. Parmakta açıklğm var..
Kardelenyigit Makat geliş duruyordur kuzum bebiş 😊hatta benim kızımda öyleydi doktor çok baskı hissedersin vurur oraya doğru dedi aynende öyle demiştim 🤣vurduğunda bi sarsılırdım şuan 29 hafta içindeyim belki dönmüştür rahatsız edici bir şey yok sende korkma
Munireyazici sndsk bendede durum aynı oturamiyorum dik bir şekilde okadar yani . Bebegim ters pozisyonda benim 32 +4 hala dönmedi 🙄
Sermina sndsk benimde oyle oluyordu canim bebek biraz asagida dedi fazla ayakta kalma uzun sure oturma dedi doktor