Fuliaa90 Merhabalar 10+2 günlük hamileyim. Ihlamur ve kuşburnu çayı içmemde bir sakınca var mı ? Bilenler yardımcı olabilir mi?
AtaMommy Fuliaa90 benim doktorum ıhlamura sakıncalı dedi burda içenler var bilmiyorum yani en iyisi kendi doktorunu ara sor o daha iyi biliyor senin hamileliğini
Cerenn06 Fuliaa90 Kuşburnu içmedim ama ıhlamur tükettim günde bir bardağı geçirmedim herhangi bir zararı olmadı tabi doğal olanını kaynatıp içtim bitki çayı şeklinde değildi onlar zararlı diye biliyorum
Fuliaa90 AtaMommy kendısıne ihtiyac duydugum zamanlarda ulasamadıgım için yeni bir doktora gideceğim. Artık yeni doktora sorana kadar beklıcem 🤷♀️