SedaveSusam Kızlar azerbeycanda hamile bir arkadaşımız vardı şuan 27+2 haftalık hamile buraya giremiyor belli sebeplerden dolayı suyu sızmaya başlamış ne yapması gerekiyor acil cevap verebilir misiniz bilen varsa lütfen dua edin daha çok küçük bebeği😔
Deletedmom137 SedaveSusam hangi arkadaş kuzum tahmin ettiğim mi acaba 😕 doktora çıkma şansıdamı yok mecbur gitmesi gerek
DilekBodurr SedaveSusam Canım benim eltim de bu haftada yüksek tansiyondan doğum yapmak zorunda kaldı hiç korkmayın şuan küvezde bebek durumu da iyi şükür. Dua edin 🤲
Zmyra SedaveSusam benimde 3-4gün sızdı sonra çok şükür durdu sürekli yatacak, bol su içecek, sabah akşam bir bardak havuç suyu içecek.. hastanede yatıyorsa zaten antibiyotik başlanmıştır kese içi suyu azalmadığı sürece sıkıntı yok sadece enfeksiyon riski var antibiyotik önemli
SedaveSusam Deletedmom137 kuzum adel vardıya kullanıcı adı onun suyu sızmaya başlamış hastanede yatıyomuş şuan 😔
miine SedaveSusam Aa adel mi canım bayadır görmüyordum onu yorumlarda, ciğer gelistirici vuruldu mu, mutlaka vurulsun
Deletedmom137 SedaveSusam ay bende çok şaşırdım bayadırda görmemiştim burada kıyamam ya mübarek gecede Rabbim yardımcısı olsun
RuzgarsMommy Burda bu sebeple hastaneye yatan cok arkadaş vardi ya bilen birilerini yardım etse iyi olur annesine söylicez bizde merak ediyoruz inşallah erken doğum olmaz