merve6106 NidaTrk93 perşembe gittim ters birşey olursa alttan bakıyorlarmış diye duydum ne olur olmaz temizlendim şükür sorun yoktu sadece karından baktılar
Malatya44 NidaTrk93 yok cnm yolunda gitmeyen biseyi fark edince alttan bakar doktor. Alttan daha net belli olur
Esarikay NidaTrk93 hazırlığa gerek yok abdominal bakılıyor zaten. Ama yanında tahlillerini goturursen iyi olur genelde eski tahlilleri soruyorlar takibi yaptirdigin hastanede baktirmayacaksan
halime21 NidaTrk93 bizim dün çekildi ayrıntılı doktor cinsiyeti biliyor musun dedi tekrar teyit etti cnm onda artık kesinleşiyor zaten
NidaTrk93 halime21 ya ben 14haftalık gittim %90 kız dedi bugün gittim 19+3 kesin erkek dedi kendimidr kıza alıştırdm şok oldm tereddütte kaldım yani
halime21 NidaTrk93 üniversite hastanesi cnm normalde özelde muayene oluyorum ama doktor ayrıntılı için üniversite hastanesine gitmemi söyledi
NidaTrk93 halime21 anladım beni iki özel hastane doktoru iki de kendi muayenanesi olandoktora yönlendirdi yani dört doktora tek tek arayp bilgi alıcm bende 🤔
Sevgigursoy NidaTrk93 herhangi bi hazırlığa gerek yok sadece karnından bakılıyor ama ikili tarama yapıldıysa yanında götür benim doktorum istemişti