Selam Kızlar ❣️38+4 haftalığız .Bu aralar sırt ağrılarım sürekli sıklaşıyor.Ama öyle aman aman bi ağrım yok.Tarçınlı suyun iyi geldiğini duydum.Aramızda Kullanıpta Yararını gören oldu mu ? Ve nasıl hazırladınız ne kadar suya tarçın koyup kaynattınız 🥰