36+5 teyim. Dun gece den basladi ara ara kasik agrilarim oluyo geciyo hasta olcakmisim gibi sabah uyandigimdada vardi gunduz gecti simdi yine basladi hafif bi agri ve karnim sirekli sert. Daha erken ama beni rahatsiz etti hastaneyede gitmek istemiyorm ciddi bisi olmayinca. Bu haftalarda normal diye biliyorm kasilmalarin artmasini ama kasik agrisiyla birlikte olnca bi dusundurdu