Nurlu66 Selam kızlar salı günü sezeryan olucam 120 kiloyum kilolu sezeryan olan varmi göbek yağlanması cokmus bende korkuyorum
Mira54 Nurlu66 selam canım, bende 119kg yim 7. Ayım şuanda 4-5 kg aldım dikkat ediyorum. Doktor henüz doğumla ilgili birşey demedi bende çok düşünüyorum 😏 normal yapabilcemmi diye
Hosgeldinbebek Mira54 Nurlu66 hayırlı olsun ikinize de, ben de kilolu hamile kaldım, ultrasonda karından görünmede zorladılar değil mi sizde de? Alakasız ama merak ediyorum kaçınco haftada karından gördünüz bebegi? Boş gebelik mi kilodan mı kafayı yedim 😁😁
Betulbekil Nurlu66 teyzemde sezaryen oldu kilo olarak kaç kiloydu bilmiyorum ama kilolu oda kumaş falan bağladılar sezaryenden sonra göbeği gitsin diye hamile kaldığı kilodan daha çok zayıfladı doğumdan sonra yine göbeği var ama eskisi kadar yok
Nurlu66 Mira54 ben 90 kiloyla başladım 30 kilo aldim malesef çok fazla aldim bebiş dönmediği icin sezeryan olucam normal diye şartlama kendini hangisi bebeğin ve senin icin hayırlaysa öyle olsun canım ben şuan çok korkuyorum ama insallah saglicakla kucagima alayim 🙏🙏
Nurlu66 Hosgeldinbebek aynen canim detaylı usgde bile pek göremediler ama 7 haftalıkken gittiğimde bile keseyi gorduler
Mira54 Hosgeldinbebek ben 5. Haftamda öğrenmiştim bebişte görünmüştü bende bir sıkıntı olmadı canım. Bebek şuanda ters umarım doğuma yakın döner normal doğum yaparım diye dua ediyorum 😊
Hosgeldinbebek Nurlu66 benm de sadece kese gözüküyor bekliyorum, karından gözükenr kdar beklemek istiyorum
Nurlu66 Hosgeldinbebek bende hep görmüşlerdi canım bilmiyorum sadece göbekten dolayı zor goruyolardi inşallah görürler boş değildir 🙏
Mira54 Hosgeldinbebek bekle canım alttan muayene olmamaya çalış bidahaki kontrolünde görünecektir ve boş gebelik değildir inşallah 🤗
Mira54 Nurlu66 yok canım şartlamıyorumda inşallah sezeryan olmaz diyorum ailemden kimse yok açıkcası bakacak kimsem yok uzaktayım ondan 😊 yoksa tabiki hangisi hayırlıysa o olsun, senin içinde rabbim en hayırlısını nasip etsin inşallah 🤗
Nurlu66 Betulbekil göbek elbet gider canım göbeği sıkıntı yapmıyorum ama insallah dikişler tutar tutmaz diyen falanda var ondan korkuyorum enfeksiyon kapmamasi lazimmis
Mira54 @Nurlu66 canım bide bişe sorcam yaa lohusa takımı pijama falan nerden aldın ya ben bulamıyorum🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Nurlu66 Mira54 ben burdan kompedan diye mağaza var bazı şehirlerde var ordan aldim gayet güzel rahat canım büyük bedenler var
DamlaNur29 Nurlu66 eşimin yengeside kiloluydu 2 cocugunuda normal doğurdu tam kilosunu bilmiyrm ama tahminim oda 120 vardır 2 cocuguda saglıklı