Berrin_94 Hanımlar 16 haftalık hamileyim ikiz kontrole gittim doktor plesentanin aşağıda olduğunu söyledi sorun olmaz dedi ama benim gibi aşağıda olup yukarı çıkan veya doğuma kadar bir sıkıntı çıkmayan var mı ve çok afedersiniz idrar deliğinde çok ağrı var batma zonklama oluyor neden olabilir?
Bimelek Berrin_94 ben 12 haftaligim benimde aşağıda dr günlük hayatına devam et ve kilo alma dedi almadigin sürece risk olmaz alırsan riskli dedi. Ve bende maalesef çok istahliyim🤷🏻♀️😣
Serife3304 Berrin_94 bana da 20.haftada detaylı ultrasonda olması gerekenden aşağıda demişti doktorum ama yukarı çıkar demişti gerçekten de çıktı şu an 33. Haftadayız normal diyor baya yukarı çıkmış diyor
Asiyenur_46 Berrin_94 canım ben 23 haftalik hamileyim.12.haftada bna da demişti doktor ama her kontrole gitmeme soruyorum doktorum hayır aşağıda değil diyor en son detaylı ultrason da sordum o doktor da hayır aşağıda değil dedi yani korkma farklı bi doktora dsha git derim.
Marryy Berrin_94 bana da doktorum 19. Haftamda plasenta rahime yakın dedi bende bekliyorum inşallah yukarı çıkar kanama vs olmasından korkuyorum
Tgb2310 Cnm dikkat etmen lazım kanama falan yapabilir, birde 20-24lerden sonra yukarı çıkabiliyormş, ama dikkatli olman lazım, eğer yukarı çıkmazsada normal doğum şansın olmuyor
Gulekam Kanamam olunca 15. haftamda marjinal plasenta previa teshisi konuldu. Zamanla yukari cikma ihtimali yuksek dendi. 26.haftaya kadar ara sira lekelenmeler gordum. 26.haftada yukari cikti cok sukur. Cok ayakta kalmamaya dikkat et ayaklarini yukselt cikar yukari ☺
Berrin_94 Serife3304 banada dedi diğer ay çıkar takma kafana keyfine bak tüp bebek ikiz zor sartlarda olunca daha bir hassas olunuyor ya bişey olursa diye
Berrin_94 Asiyenur_46 benim tüp bebek tedavimi herşeyimi o yaptı gerçektende mükemmel bir doktor korkma rahat ol dedi yinede insanın içinde bı korku kalıyor işte 🙄