Sumru Perihanmurat53 benimde elllerimin üstü beyaz pul pul olup çok kaşınıyor ve küçük kabarcıklar çıktı kuruluktan mı oluyor acaba öyle olan var mı
Perihanmurat53 Sumru erkek mi sizinde bebiş ? Benim erkek hamilelikten dolayi oluyor kuruluk. Ama pul pul dokulmuyor kuruyup catliyor cokn aciyor surekli krem surmek zorundayim🤷♀️😣
Gmz3595 Tatlisannedilekk loreal paris’in aloe veralı nem terapisi var canım onu Bi dene istersen. Çok güzel nemlendiriyo
Gmz3595 Ceydaackgz loreal paris’in aloe veralı nem terapisi var canım onu dene istersen. Doğal birşey istiyorum dersen de kesinlikle hindistan cevizi yağı 👌🏼 çok iyidir ikiside 🥰
H-15 Ceydaackgz ben yüzüme de kullanıyorum canım duş sonrası bebe yağını çok şükür iyi geldi bana. Ay cilt kuruluğu da çok pis kaşıntı yapıyo
Tatlisannedilekk Nuuur14 cnm onu kullanıyorum normalde ama sürdükten 15-20dk sonra yine eski haline dönüyo hiç kullanmamışım gibi
Kelebekkk34 Normal şartlarda hiç elim kurumazdı aksine hiç krem sürmeme gerek kalmadan kendi kendine parlak yumuşacıktı, hamilelikten sonra çokta sık yıkamaktan sanırım sürekli kremliyorum bazen hindistan cevizi yağı sürüyorum öyle parlıyor düzeliyor
Sumru Perihanmurat53 henüz cinsiyetimiz belli değil canım 😊😊 10+6 haftalığız küçüğüz 😂 1 haftadır ellerimin üstü çok kaşınıyor korkuyorum hastaneye gitmeye de
Perihanmurat53 Sumru elllerin catlamasi erkek bebege isaret eder derlerdi benimde erkek 😂😂 insallah saglikli olsunlarda cinsiyet tabiki onemli degil🤲☺
ggmom Benim de çok su icmeme ragmen gebelikten önce vücudum kuru yüzüm karmaydı gebelikten sonra yüzüm de sürekli deri atıyor vücuttan kese yapınca nasıl kir çıkar yüzümde oyle soyuluyor yüz kesesi yapıyorum nemlendiriyorum halen devam eşim bebeğimiz sana doğal peeling yapıyor diyor 😂
Sumru Perihanmurat53 tabiki ilk çocuğumuz olacak zaten inşallah o yüzden kız erkek hiç farketmez 🙂🌼🌼 cinsiyetimiz belli olursa sana yazarım canım😂