Şuan 12+5 haftalık hamileyim belirtilerim yok oldu ister istemez korkuyo insan gece gece kurt düştü içime göğüslerim çok agrırdı ve kesildi artık agrımıyo bazı yerlerde artık vücut hamilelige alıştı ondan yazıyo ve 3. Aydan sonra bitiyormuş sanırım ama bilemedim hep bi endişe hep bi endişe annelik sanırsam 😞 yarın doktora gideceğim ama sabah olmaz şimdi bana