Bende Mustafa demire gidiyorum Anka hastanesinde. Başta akademi hastanesindeydi. çok tereddütlerim vardı Anka da doğum nasıl olur temiz mi diye. geçen hafta kasılmam çok oldu doğum sandık doğumhaneye girdm nst de sancı çıkmadı şükür. Ebeler çok ilgiliydi doğumhaneye de temiz şimdi şükür yendim tereddütlerim allahın izniyle doğumu mu orda yapacm.