Defoloji Kızlar merhaba isim önerileriniz neler yada siz bebeğinize hangi ismi vermeyi düşünüyorsunuz?
Minik_Hanim Defoloji kızımın adını eylül koydum ama şimdi olsa güneş koyardım.. Erkek hiç düşünmemiştim🤷♀️
Defoloji tugbaayaz asel bu aralar baya tercih ediliyor sanırım yakın arkadaşlarımdan biride asel zeynep düşünüyor☺️ Sağlıkla kavuş oğluna inş🙏
Defoloji gldnn gldnn ömer ismini çok severim eşimin adı ☺️☺️ Ömer olmasaydı bende ömeri tercih ederdim 😂 sağlıkla kavuş inş 🙏
tugbaayaz Defoloji aynen benim yıllar önce hayalimdi bu sene bende herkeste duymaya başladım yinede koyardım çok istiyorum çünkü 😊 amin canım inşallah 😍🥰