Sueda29 Kızlar 31+4 üm bebeğim bugün üstüste defalarca pıtpıt pıt böyle hafif hafif oynadı.ama noluyo dedim yani okdr uzunduki süresi.bu hıçkırıkmı yoksa tekme mi
Arzuderinn Sueda29 bu haftalarda bendede çok oluyor günde 2-3 kere 5 dakika kadar hickirik tutuyor minnosu:)
Suzan_arslan Sueda29 hıçkırık canım.solunum egzersizi yapıyor .doğuma az kaldı,akciğerlerin gelisimi tamamlanmak üzere.dış dünyaya alışmak için yapıyor. Kurban olduğum allahım daha dünyaya gelmeden alıştırıyor işte.