Canım bende 41 kilo ile hamile kaldım şuan 10 haftalık olduk çok şükür ve herşey çok iyi hiç bulantım olmadı bu zamana kadar veya farklı sorunum senin yada benim kilom değil bebeği nasıl beslediğimiz önemli içini ferah tut ben öyle yapıyorum 60 kiloyla hamile kalıp bebeği besleyemedikten sonra o kiloda boş zaten iştah son derece açılıyo ve doktor istemsizce zaten kiloyu alcaksın diyo😍@ mhmmtemne