prettywoman 32+2 haftadayim az önce kahverengi leke geldi çok moralim bozuldu daha hafta başında kontrolüm vardı herşey yolundaydı neden oldu anlamadım.Ayni durum başına gelen var mı yardımcı olur musunuz.
Seymabebgm prettywoman bende ayni haftamdaym ama basima gelmedi bu haftada nexen boyle olur ki aceba ters bi hareket filan mi yaptin
prettywoman Seymabebgm yok bugün ağır bir iş hareket falan da yapmadım evdeyim bir haftadır izne ayrıldım doktorum devam ederse hastaneye geç dedi çok korkuyorum 😔😔😔
prettywoman Doktorum ebeler kontrol edip bana haber verirler dedi.Ebenin yapacağı ne ki alttan elle muayene edecek o daha da çok tetiklemek mi erken doğumu kafam çok karışık