Deletedmom39 Kızlar 21+1 hamileyim ama bebegimi hala hissedemedim ve bu beni cok üzüyo. Cok nadir hissediyo gibi oluyorum sonra omu degil mi tereddüt ediyorum 😢
berna0818 Deletedmom39 bende 20.haftadayım henüz bende hissetmedi acaba ben mi anlamıyorum diyorum ilk Gebeliğim çünkü ya biz anlamıyoruz arada kaynıyor ya da hala hissettirecek kadar güçlenmediler bilemedim ki 😳
Estur Deletedmom39 aynı postu bende açtım canım 17 haftalığım sabah açtım postu akşam miniğimi hissettim 😂🙈♥ Ayyy bir hissetsen çikolata yiyorum ki hareket etsin hiç durmasın onu hissetmek o kadar güzelmiş ki 💙 hemde minnacık bir hareketi bile etkiliyor
Nur Deletedmom39 canım ben 23. Haftamda hissettim 🤗 Ama direk bebek hareketi olarak değil de bağırsak hareketleri gibi hissediliyor önce sonra tekmeler tokatlar suan dayak yiyorum sanki 🤦🏻♀️💕🐣🐥
Deletedmom39 berna0818 evet galiba tecrubesizlik bizdeki ☺ Rabbim sağlikla kucagimiza almamizi nasip etsin. Belki dedigin gibi daha okadar guclu degillerdir. Sabredelim 😊
Deletedmom39 Estur Ayy darisi bize insallah 😊 cikolatada yiyorum ama hic oyle bisey hissetmedigim icin anlamiyoda olabilirim 😍
berna0818 Estur ay yaaa ne güzel darısı başımıza inşallah ben çikolatadan sonra da dikkat ettim ama yine hissedememiştim bakalım ileriki günlere bakacağız artık 😁 inşallah en kısa zamanda bizde hissedelim 🤲🏻
Estur berna0818 Deletedmom39 Evet hissetmeyince ne yaparsanız yapın olmuyor bende aynı böyleydim 😂🙈 ben karnımda ufak bir hareket bekliyordum ama bu beklediğimden de kendini belli eden cinsten 😂 inşallah canım 😘😘😘